ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خسته گشتم

 
خسته گشتم از شب وروز از همه غمهای دلسوز  
خسته از هر چراغی روشنی بخشد دل من
از خزان زندگانی از زمین از آسمانها
از همه آنها که گاهی میشوند دایه برایم
از نگاه بی تفاوت سایه اندازد تن من
ازهمه آنها که روزی مهربان بودند برایم
از تو از او از خودمن
خسته ام از خواب شبها بامدادبی تفاوت
خسته از ماه وستاره از ابرهای پاره پاره
خسته از آمد شدن ها خنده های کودکانه
خسته از این اشگهای عاطفانه
نغمه های بادروغ عاشقانه
خسته از برگ درختان از صدای باد و طوفان
قایق در هم شکسته ساحل در غم نشسته
از نگاه آهوی در دام مانده
از تظاهر از ریا تا زنده هستی
در عزای مرگ تو ماتم نشستن
از نگاه و ظلمها بر مستمندان
از هوسها از گناهان
از نگاه دختری گریان وخسته
از برای لقمه نان دلها شکسته
از می و میخانه رفتن
تا فراموشت شود چیزی که هستی
خسته از ایام هفته. شنبه تا پایان هفته
روزها ظلمت به مردم شبها مسجد نشستن
خسته ام از آنچه گفتم چون نباشد طاقت من
دیدن این درد وغمها گوشه ای پنهان نشستن 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 7:26 | |